خرید اینترنتی
کالای مورد نظر را تحویل بگیرید.مبلغ را به مامور پست بدهید
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 20:24 :: نويسنده : ابوالفضل

میز چندکاره Table Mate
قیمت :320000 ریال



 



 



Table Mate.مفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کند . فقط کافیست بنشینید و Table Mateرا با یک انگشت به طرف خود بکشید . مشکل میزهای سنتی این است که چون نمی توان آنها را به سمت خود کشید باید خودتان به طرف آن حرکت کنید که این مشکل در Table Mate حل شده یعنی راحت می نشینید و به سادگی میز را به سمت خود حرکت می دهید .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 18:16 :: نويسنده : ابوالفضل

ظروف نانو نگهداری غذا
قیمت :160000 ریال



 



 



آیا دوست ندارید مواد غذایی شما برای مدت بیشتری تازه باقی بمانند؟ کافی است آنها را درون این ظروف مخصوص قرار داده و درب آنها را ببندید.حتما می پرسید این محصول چگونه کار می کند؟ به مرور زمان از مواد غذایی گازهایی مثل متان متصاعد می گردد که این گازها باعث فاسد شدن آن ها خواهد گردید خاصیت اصلی این ظروف جذب این گازهای متصاعد شده درون ظرف می باشد در نتیجه مواد غذایی درون آنها برای مدت بسیار بیشتری تازه باقی خواهد ماند هیچ گونه نم و رطوبت به درون ظروف راه پیدا نخواهد کرد.

 

 

این ظروف نور را ازخود عبور نخواهند داد. این ظروف ضد میکروب و ضد باکتری باعث می شوند بوی مواد غذایی در یخچال پخش نشود. این محصول به راحتی جمع آوری می شود یعنی درون همدیگر قرار گرفته و وقتی به آنها نیاز ندارید فضای کمی اشغال می کنند. قابلیت استفاده در یخچال و مایکروفر. ست كامل 10 تيكه محصول شامل 5 عدد ظرف و 5 عدد درب با كيفيت بالا می باشد.

 


پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 14:15 :: نويسنده : ابوالفضل

دنس پد Dance Pad
قیمت :580000 ریال



 



 



آیا از اینکه خانواده تان وقت زیادی را با بازی های کامپیوتری میگذرانند نگران هستید؟ آیا رفتن به باشگاه و سایر ورزش ها نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی است؟ آیا دوست دارید در خانه ورزش کنید؟ بهترین وسیله برای مشتاق کردن کودکان به ورزش بهترین هدیه به خانواده شیوه ای نوین در یادگیری حرکات ورزشی و ایروبیک به صورت بازی و تفریح در منزل هم بازی هم ورزش از کودک تا کهنسال. هیجان بازی و لذت ورزش را در منزل تجربه کنید تکنولوژی روز را در راه سلامت خود به کار گیرید.

 

 

با بازی های متعدد بک نفره و چند نفره کودکان همواره از بازی های کامپیوتری لذت می برند اما این موضوع موجب بی تحرکی و ضرر و زیان های بی شماری است. Dance Pad بهترین وسیله برای ترکیب بازی های کامپیوتری با ورزش های جسمی و پر تحرک است. موسیقی، بازی و کامپیوتر را با یکدیگر در آمیزید و ورزش کنید هیجان, لذت, خنده بازی کنید بخندید و لاغر شوید از لاغر شدن لذت ببرید.

 
نحوه کار:

 
Dance pad توسط کابل به کامپیوتر متصل می شود و پس از نصب برنامه مخصوص موزیک مورد نظر و آواتار مورد علاقه تان را انتخاب کرده و با شروع بازی تمامی حرکت های شما بر روی دنس پد بر روی مانیتور مشاهده خواهد شد. شامل برنامه های ورزشی و موزیک های متنوع برای ورزش پر هیجان و سرشار از لذت شما شما باید به سرعت کلیه حرکت هایی که آواتار تان بر روی مانیتور از شما می خواهد را اجرا کنید سرعت عمل شما در این بازی بسیار مهم است و در صورت برنده شدن وارد مراحل متنوع خواهید شد. دارای بازی های متعدد یک نفره و چند نفره با دنس پد تناسب اندام سلامتی و شادابی را برای خانواده تان به ارمغان آورید

 


پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 17:12 :: نويسنده : ابوالفضل

چراغ اضطراری شارژی
قیمت :80000 ریال



 



 

راغ اضطراری قابل شارژ دارای 12 لامپ LED بسیار کم مصزف قابل شارژ با برق مستقیم به صورت خودکار به محض قطع جریان برق دستگاه به صورت اتوماتیک روشن می شود. شما میتوان از آن بجای لامپ معمولی هم استفاده نمایید استفاده آن، همانند لامپ های معمولی می باشد. نگهدارنده شارژ بیش از 8 ساعت قابلیت استفاده به عنوان چراغ قوه در هر جا از جمله حیاط، باغ، انبار، پارکینگ و ... ظاهر بسیار شیک ، زیبا و سبک


 



پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 14:9 :: نويسنده : ابوالفضل

لیزر پوینتر با نور سبز
قیمت :295000 ریال



 



 


این لیزر باریک و خوش دست را به راحتی در دست گرفته و با اشکال خارق العاده با یک حرکت دست محیط مهمانی ها و جمع دوستانتان را مفرح و زیبا نمایید. استفاده از این پویتنر با نور سبز شمشیر مانند شما را به دوران کودکی و فیلم جنگ ستارگان می برد.این لیزر ها بسیار پر قدرت بوده و بهترین ابزار کمک آموزشی برای شناخت صور فلکی و مناسب جهت نشان دادن محل اجرام کم نور عمق آسمان است، همچنین در فعالیتهای طبیعت گردی و کوهنوردی هم کارایی بالایی دارد. با همراه داشتن گرین لیزر در شب های رصدی به راحتی به همراهانتان ، صورت های فلکی و اجرام اعماق آسمان را نشان دهید لیزر سبز  100 میلی وات ، مناسب ترین وسیله برای آموزش صورت های فلکی و اجرام غیر ستاره ای ، مناسب برای تمرین ماراتن مسیه و صوفی ؛ وسیله ای لازم و کارآمد در تورهای آموزشی نجوم قابلیت استفاده برای طبیعت گردان ، کوه نوردان و سایر رشته های ورزشی مرتبط با طبیعت.
زمانیکه در یک سالن کنفرانس نشسته اید چه چیز شما را اذیت میکند؟ نورزیاد سالن و یا شاید هم تاریکی یش از حد محیط! گاهی اوقات هم نور لیزری که شما مجبور هستید برای دنبال کردن بحث موجود در سالن به آن خیره شوید شما را دچار سردرد میسازد. آیا تا کنون به این سردرد و علت آن فکر کرده اید؟ اغلب اشعه های لیزی که برای استفاده در سالن های کنفرانس انتخاب می شوند با نور قرمز و در صد پایینی از فوتون ها که قابلیت حرکت در فضا را دارند انتخاب می شود. این انتخاب نادرست عنبیه چشم شما را خسته کرده و کم کم شما را دچار سردرد می سازد. اما Jasper Keynote حاصل یک فکر جدید در زمینه ساخت این قبیل لیزر هاست. نور این اشعه سبز رنگ بوده و شدت حرکت فوتون هایش 50 برابر نور قرمز می باشد.

 


کاربردهای محصول:
- از این دستگاه به طور وسیع در جلسات کاری ,هتلها , رستورانها و ...
- سالنهای پذیرایی به عنوان نشانگر استفاده می نمایند.
- مخصوص راهپیمایی و کوهپیمایی ومسیریابی (به ویژه جهت درخواست امداد)
- نمایش محلهای دور دست تا برد چند کیلومتر بسته به نوع دستگاه
(به ویژه مشاهده ستارگان در شب)
با استفاده از این وسیله شما می توانید به کمک شکستهای زیبای نور که در  و اشکال مختلف توسط لیزر تولید می کند مکانی زیبا و سحر آمیز را برای خود واطرافیان محیا سازید. شکستهای زیبای نور تولید شده توسط این دستگاه به شکلهای مختلف به ویژه در شب زیبایی منحصر به فردی را تولید می کند.

 

مشخصات محصول :
- توان ۱۰۰mW (میلی وات)
- بُرد 7 km
- باطری: ۲ عدد AAA (نیم قلمی)




 
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 13:59 :: نويسنده : ابوالفضل

پوست کن جادویی
قیمت :80000 ریال



 



 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 17:47 :: نويسنده : ابوالفضل

صابون ریز Soap Magic
قیمت :295000 ریال



 



 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 17:51 :: نويسنده : ابوالفضل

جاکفشی کم جا
قیمت :90000 ریال



 



 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 12:32 :: نويسنده : ابوالفضل

ساعت Storm
قیمت :295000 ریال



 



 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : ابوالفضل
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 12:17 :: نويسنده : ابوالفضل

جارو روبات Deepoo
قیمت :2860000 ریال



 



 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 12:16 :: نويسنده : ابوالفضل

مودم سیار
قیمت :690000 ریال



 



 



 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 12:11 :: نويسنده : ابوالفضل

کاهنده مصرف یرق
قیمت :550000 ریال



 



 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 12:9 :: نويسنده : ابوالفضل
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 12:7 :: نويسنده : ابوالفضل

ست مروارید عشق
قیمت :95000 ریال



 



 



 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 12:5 :: نويسنده : ابوالفضل

عینک دید در شب
قیمت :260000 ریال



 



 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 11:57 :: نويسنده : ابوالفضل

عینک RayBan
قیمت :230000 ریال



 



 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 11:53 :: نويسنده : ابوالفضل

شارژر خورشیدی
قیمت :170000 ریال



 



 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 11:42 :: نويسنده : ابوالفضل
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)